Известие

Collapse
No announcement yet.

Съединител?!?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Съединител?!?

    Както се видя на Феста ще се сменява съединител. Дори и да има още някакакъв живот в него не ми харесва момента, че след 5 гонки загря и започна прилично да превърта на високи обороти, а и отделя непоносими восоко. Та да си дойдем на думата: покупката на нов ли е най-удачният вариант или има по-приемливи алтернативи? Какво ви е мнението за наковаване на ново феродо при положение, че другите елементи са наред( това все още не се знае)? И ако е удачно наковаване само на феродо по-дебело ли, някакво по-устойчиво ли? За моите цели засега керамиката е извън планове, че не е кола само за писта. Ако някой има опит нека сподели, предполагам на всички ще е полезно!

  • #2
    Преди 2 годинин сменях маховик и съединител на Lancia Lybra 1,9 Jtd. На съединителя набихме ново феродо в Пловдив. От тогава съм минал 50 000 км. и не съм имал проблеми, но моето шофиране е далеч от спортното и участие в гонки.

    Comment


    • #3
      Иво, нов съединител е около 200 лв., дори малко надолу. На стария ти съединител, дори да не е с твърд педал, то не е гаранция, че притискателният диск "притиска" достатъчно феродовия. Може вече да са му омекнали пружините., и затова да е превъртял лесно феродовия. Вземи си комплект - феродов, притискателен и лагер и ти е мирна главата.
      Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

      Comment


      • #4
        По спомен оригиналното Валео беше 245 лева комплекта без отстъпка, така че 200 лева трябва да те оправят. Имам притискател, феродо и лагер от имолата която разглобих, ако си закъсал мога да ти услужа. Иначе наковаването на ново феродо го е правил един авер за дрифт кар, знам само че излиза в пъти по-евтино и че колата още се движи.
        33 16v/MR2 SW20/S3 8L

        Comment


        • #5
          помниш какво си говорихме,ВАЗ 2101 и забравяш за известно време.Аз с феродо от ладюха счупих 3 мотора а то не мръдна ич.Смятам знаеш аз как карам така,че си направи сметка.

          Alfetta GTV 2000TS 87г. Alfa Romeo 164 2.0TS 91г. Alfa romeo 155 1.8TS 93г. Honda VFR400 NC24

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от pe6kata212 Покажи съобщение
            помниш какво си говорихме,ВАЗ 2101 и забравяш за известно време.Аз с феродо от ладюха счупих 3 мотора а то не мръдна ич.Смятам знаеш аз как карам така,че си направи сметка.
            Искаш да кажеш че феродовия диск от лада става за 33-ките ???
            Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от RealSeX Покажи съобщение
              Искаш да кажеш че феродовия диск от лада става за 33-ките ???
              не,само феродото,и то не от всички модели на ВАЗ

              Alfetta GTV 2000TS 87г. Alfa Romeo 164 2.0TS 91г. Alfa romeo 155 1.8TS 93г. Honda VFR400 NC24

              Comment


              • #8
                Да ковеш феродо не е срамно, но има няколко подводни камъка.
                Първо самото коване не се отдава на всеки.
                После ще видиш, че и феродовият и притискателният са посинели. Това е сигурен белег, че повърхностите им не са наред.
                Оправя се с добра шкурка около 100 и яко жулене, до като не се изчисти тоя слой.
                Като знам, че при тебе крастата е да я чоплиш, а не да я караш. горещо ти препоръчвам да си вземеш няколко ферода от лада, кило нитове и да запалим скарата отзад.
                Гарантирано, до като стане време да се кара без парно ще я оправиш
                На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                  Да ковеш феродо не е срамно, но има няколко подводни камъка.
                  Първо самото коване не се отдава на всеки.
                  После ще видиш, че и феродовият и притискателният са посинели. Това е сигурен белег, че повърхностите им не са наред.
                  Оправя се с добра шкурка около 100 и яко жулене, до като не се изчисти тоя слой.
                  Като знам, че при тебе крастата е да я чоплиш, а не да я караш. горещо ти препоръчвам да си вземеш няколко ферода от лада, кило нитове и да запалим скарата отзад.
                  Гарантирано, до като стане време да се кара без парно ще я оправиш

                  Абе рибата е в морето още, а вие я сложихте в тигана!!!
                  Ами ако е изядено слънзето на притискателя? Ако са омекнали пружините на самия притискател, как ще се разбере? А ако пружините на феродовия диск са се скапали?
                  Точно от тоя съединител за тия пари дето струва, не си заслужава да се пести, при условеи, че качване сваляне на съенинител, не е като да смениш въздушен филтър.
                  Заебете тия глупави съвети, че накрая може от тях човек само лед да си слага по главата.
                  Именно защото е положен много труд по тая кола, много средства, много време и това е кола за даване на газ, точно затова тя заслужава НОВ съединител.
                  Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                  Comment


                  • #10
                    Прав си .
                    Всяка икономия за важни елементи се отплаща със скъпи ремонти .

                    Само нов комплект съединител.
                    Ако съдбата ти обърне гръб-изчакай я да се наведе.....
                    Звукът може да бъде
                    описан само така: представи си смесица от бръмченето на Nascar-Chevys и пакистанска свиня-майка

                    Comment


                    • #11
                      Вчера смених моя с турско Valeo.

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от svilenalpanev Покажи съобщение
                        Вчера смених моя с турско Valeo.
                        Това добре, ама да беше споменал нещо за цени и поведение на съединителя
                        На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                        Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                        Comment


                        • #13
                          За сега е идеален.

                          Comment

                          Working...
                          X